benzofil Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Jeg skal til å fjerne litt rust på Skoda pickupen og trenger da en aldri så liten fargekode for å treffe med fargen. Er det noen her som vet hvor jeg finner den eller vet hvilken kode det er? Bilen er en -99 modell og e gul. Slenger opp et bilde i tillegg... Takker for alle tilbkemeldinger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-magic Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 mener det står på chassiplata i motorrommet . på nyere skodaer så står det i servicehefte og i bagasjerommet , men mener og huske at pickupen hadde det på chassiplata . er vel et 4 sifret nr i hvertfall... Siter 1970 mercedes 250 ce 1970 ford torino 429 1972 chevrolet el camino 1973 opel manta a 1900 sr 1982 mercedes 380 se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 hvis ikke jeg husker feil fra min egen så mener jeg og huske det står ved bilbeltet på høyre side.. ellers så står det i serviceheftet om du har det.. står ikke i motorommet på skoda Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg