Gå til innhold

Vurderer å kjøpe ny bil..

Ranger emnet

Ascona

Anbefalte innlegg

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by eirikoo

ikke verst..

Men den veier nok en del mer enn SR20DETen i Nissanen min, med ca samme effekt? Husker ikke hvor mye bilen din yter jeg, men vi bremset nettopp en tilsvarende min nå. 287hk og 350Nm.

Hmm :D

Lurer på om det var meg...:cool:

289,4 hk/370 nm.. Så beskjedent da Eirik :D

*Boyracer*

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Ikke faen om jeg reiser 200mil bare for å skru med tommeverktøy :-)

Fra spøk til revolver, hva kommer i corvetten og har du bestemt deg for ny bil?

Det blir ikke ny bil, nå skal jeg kjøre asconan i vinter, så ser man hva som skjer til sommern..

Skal fikse opp vanen min etterhvert også, den skal bli trekkvogn frem og tilbake til treff..

Bak den skal asconan stå på henger, og vetten skal kjøres for egen maskin.

Det kommer noe morsom i vetten, men blir ikke snakk om noen ekstrem effekt, jeg har mulighet til å få kjøpt motor fra en Z06 nå, og jeg har mulighet til å få kjøpt en motor fra en ZR1, men det som frister mest er en motor fra en ZR1 som John Lingenfelter har lekt seg litt med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Regner med at du oppgraderer drivverket også, mye effekt som skal stoppes :-)

Blir det Pollykonkurrent?

Har ingen intensjoner om å konkurrere med Polly, han har en ganske vanlig 4 seters coupe (i utgangspunktet), jeg har en sportsbil.

Jeg har girkasse som er lagd for effekten allerede..

Bremser ligger og venter på meg..

Felger er bestillt fra DRM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Hva har du røyka?

Røyker ikke! Hvorfor ikke si hva det er som er gromt derfra? Hvorfor ikke si hva som er så revulosjonerende med de us greiene? Er grunnen kanskje at det ikke er så gromt og revlusjonerende?

Synes ikke 04 Monte Carlo er spesielt moderne! Er slett ikke ulik første generasjons Hyundai Coupe

post-1337-13804852472817_thumb.jpg

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Røyker ikke! Hvorfor ikke si hva det er som er gromt derfra? Hvorfor ikke si hva som er så revulosjonerende med de us greiene? Er grunnen kanskje at det ikke er så gromt og revlusjonerende?

Synes ikke 04 Monte Carlo er spesielt moderne! Er slett ikke ulik første generasjons Hyundai Coupe

Ser du etter kjipe biler finner du kjipe biler, ser du etter kule biler finner du det og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Ser du etter kjipe biler finner du kjipe biler, ser du etter kule biler finner du det og..

Driver og leter! HVOR? Hos Saleen? Lingenfelter?

Ja jeg vet at det finnes kule amcars, 64 Impala med særpe stuk f.eks, men du påstår at de lager kule biler nå! Det gjør de sikkert hos Lingenfelter, Saleen og Hot Rods by Boyd (heter kanskje ikke det etter "restarten"?)Men det kommer seg kanskje i Detroit etterhvert også, nå som MB er sterkt inne hos Chrysler bl.a

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Driver og leter! HVOR? Hos Saleen? Lingenfelter?

Ja jeg vet at det finnes kule amcars, 64 Impala med særpe stuk f.eks, men du påstår at de lager kule biler nå! Det gjør de sikkert hos Lingenfelter, Saleen og Hot Rods by Boyd (heter kanskje ikke det etter "restarten"?)Men det kommer seg kanskje i Detroit etterhvert også, nå som MB er sterkt inne hos Chrysler bl.a

Saleen er en av produsentene som lager kule biler, Lingenfelter er ikke en produsent, men en tuner.

Callaway derimot er en produsent, og de har ikke glemt gamle kunster.

Det er også et utall små bilprodusenter som lager kule biler, og det er ingen tvil om at blant annet GM har en del biler som er unike på flere måter, selv om det ikke nødvendigvis er akkurat det du måtte like.

MB sitt eierskap i Chrysler som du sikkert vil kalle det (feilaktig) kommer nok ikke til å bringe noe godt med seg nei.. De har jo hatt noen år på å få til ting nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lollollollollollollol Hvordan var det med vekten på motoren til Audien sa du "Ascona" ??? Den uttalelsen der har du brukt dusinvis av ganger og så ser det faktisk ut til å være bare bullshit

lol lol

Og du har vel ikke linket til kildene du hadde for å påstå bedre tider på lastebilen enn de andre her fant enda ?

Påtide å bevise noen av de mange kontroversielle uttalelsene dine nå :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår