Gå til innhold

Bilforumet.net Streetmeet lørdag 18.okt

Ranger emnet


boXer

Kommer du?  

76 stemmer

  1. 1. Kommer du?

    • Ja
      51
    • Kanskje
      25


Anbefalte innlegg

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Mr. Aerodeck

Jeg kommer nok. Har like gromme vinterfelger som sommerfelger jeg (les: Kapsler) Så at jeg kanskje må ha på vinterdekka er ikke noe problem

 

Jeg skal nok oppover en tur...Du får joine meg Aerodeck, så får jeg selskap på vei hjemover også :)

Se etter en hvit 240 da. Jeg skal speide etter puggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja:) får se om jeg kommer da.. Blir hvertfall meg og 1 crx, 1 del sol og norsk bildelesenter VR6'en og en Civic

 

De er ikke her... så jeg skulle si ifra at de kommer:)

 

Får vel kanskje tatt med kamera og filma.. men hver gang jeg legger ut noe greier så får jeg så jævla kritikk.. folk er ikke takknemlige for det dem får:).. men vi får se

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

 

Jeg skal nok oppover en tur...Du får joine meg Aerodeck, så får jeg selskap på vei hjemover også :)

Se etter en hvit 240 da. Jeg skal speide etter puggen...

 

Jeg skal nok oppover en tur Jens. Hvis jeg ikke skal noe annet da så klart. Skal forresten legge om til vintersko etterpå. Hadde en liten slepp på vei til skolen i dag. Var litt ekkelt. Tar ingen sjangser. Hvis jeg skal oppover så skal jeg holde utkikk etter go´førtien din Jens. Kan vi cruise sammen i hver vår vite bil :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

Det er ikke bra.......er jo streetmeet, er jo bare å kjøre rolig så går det bra.... Og husk at ulykken var kl 9 om morgenen er da det er glatt, solen smelter isen om dagen og det tar hele natten før det fryser på igjen så tenk over det en gang til;)

 

Hehe....no limit...... hehe vet at det er glatt, men prøver bare å få med så mange som mulig....;)lol lol lol

hehe har ikke lappen, får den rett etter jul;) lol

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår