Gå til innhold

Bilforumet.net Streetmeet lørdag 18.okt

Ranger emnet


boXer

Kommer du?  

76 stemmer

  1. 1. Kommer du?

    • Ja
      51
    • Kanskje
      25


Anbefalte innlegg

Ok, da har det vært mye snakk om dette siste ukene så da får vi vel sette igang noe her.

 

Altså lørdag 18.10 på Strømmen fra cirka klokka 18:00 og så lange folk orker.

 

Som alle vet er det kaldt om dagen så vi får kle oss godt og håpe mange kommer. Jo flere som kommer jo mere morro er det.

 

Kanskje blir det cruising igjen. Det får vi ta som det kommer, og gjøre som sist, at vi stiller opp så tar folk hintet og følger etter.

 

Siste sjangse før vinterdekk skal på og grombiler som skal inn for vinteren!

 

:peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg ser personlig ikke helt vitsen med å starte så tidlig.

 

klokka seks har jo nesten ikke folk fått dratt fra senteret. jeg kommer ikke nedover før i åtte tida. liten vits. stå å fryse i så mange timer gidder jeg ikke.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Per Olav

Jeg kommer nok ikke, spørs om det er så populært å ha med dattera mi på 2 år...

 

Det gjør vel ingenting..var en kar der sist som løp rundt med ungen sin på armen, og det var vel i 21-22 tida ;)

Hva gjør man ikke for å få med seg det siste av det siste før kong vinter tar overhånd...

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer :)

 

Vet ikke når ennå, men alt ifra klokka 10:00 om mårran til 20:00 om kvelden, hehe..

 

For meg er turen mest for å treffe venner og snakke bil/damer/div, og selvfølgelig møte nye folk.

 

Det er for kaldt til å sikle foran biler nå alikevel.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår