Jon Arne Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Hei.. Har en Fiat Tipo 90mod som hadde problemer med at den ruset seg opp å var helt ubrukelig,nå er motoren bytte til en 92mod(identisk) MEN fortsatt de samme problemene!!¨ Motoren vi tok er fra delebilen som ikke hadde disse problemene.. -Den ruser seg opp,så kveles den nesten å ruser seg opp IGJENN! -Jordinga til v-framlykt ble VARM ista,å jeg mener VARM!! Å jeg skjønner ikke en dritt,noen som kansje vet hva det kan være? Håper på svar,gjerne fort!:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Sjekk på http://www.fiatklubben.no Sikkert noen der som kan gi deg noen gode råd også :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 hvis dere tok en motor som var som den skulle og satt i tipon, og da ble ubrukelig må det jo være noe utenom motoren som lager problemer. feks ledningsnett..om ikke det også ble flyttet over Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Sett en startkabel mellom minus på batteriet og motorblokka, og prøv da Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg