Bulken Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 som sagt så trenger jeg hjelp til å finne ut hva de fire "polene" bak på bryteren til tåkelysa er til... bilen er Volvo 740 er fire ledninger ut bak på bryteren de har fargene: grønn/svart hvit/svart gul svart svart og gul er kanskje jord og pluss? har relee osv. får jeg hjelp skal jeg legge ut noen festlige sladdebilder!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulken Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 fikk ordnet det sånn passe, nå fungerer tåkelysa som de skal. MEN... de følger ikke tenninga, altså må jeg huske å slå de av manuelt hver gang jeg skal ut av sleda... ser for meg flatt batteri i nærmeste fremtid altså! *legger startkabler og rulleskøyter i bagasjerum* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 den ledninga du har koblet til +-polen på batteriet skal vel kobles til tenninga ;) da ska lysa kun virke når tenninga er på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulken Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 hmmm... er det noe lurt å pirke rundt med tenningslåsen da? noen som aner hva slags farge det er på ledningen jeg tappe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credit Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 kan vel ta strøm fra parklyset. det jeg gjorde i min golf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulken Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 vil det ikke bare fungere sammen med park da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 kople deg inn på strøm kabelen til coil eller noe vis du har det Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 kan du ikke se litt på denne om det kan hjelpe deg a? http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/194013-tips-spm-ang-ende-t-kelysbryter-styrestr-m.html Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 vil det ikke bare fungere sammen med park da? Du har ikke lov å bruke det sammen med noe annet. Men det virker som en dårlig løsning uansett. Ta styrestrømmen igjennom bryteren fra bilstereoen eller noe, slik at når du slår av tenninga forsvinner strømmen til bryteren og strømmen fra bryteren til releet,. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulken Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 tja, har nå fått grei ordning på det nå, siden det er nesten ET ÅR siden jeg spurte om dette!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 HAHA jævlig bra folkens! Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 tja, har nå fått grei ordning på det nå, siden det er nesten ET ÅR siden jeg spurte om dette!:) Men svaret er fremdeles like gyldig. Kanskje nestemann som lurer på det samme kan søke og lese dette da. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg