naits_89 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Hei har en opel vectra b 1,8 96 mod sedan! har tenkt å kjøpe meg nye frammlykter baklykter men må dette tuvgodkjennes hos biltilsynet? eller holder det at lyktene er e merket? Siter Min bil: Opel Vectra 1,8 1996! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 lykter må være e merket... trenger ikke godkjennes Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naits_89 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 oki da så! men er det noen som vet hvor en kan få kjøpt stilige baklykter ikke sånne lyse cromma baklykter men noen som er litt mørke? cromm sotet eller noe sånt? finner ingen ting ;p til opel vectra b sedan 96 mod Takker for svar Siter Min bil: Opel Vectra 1,8 1996! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 noe sånt? http://www.czt.no/catalog/index.php?cPath=30_124_128_562_563 Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 eller noe sånt? http://driverstore.dk/showProduct.php?PartNumber=031476 Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 kjører du lexus? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 kjører du lexus? Det er en konkurranse på gang, skjønner du: Forumets mest harry bil Rekord Man skal delta, og da er det klart at han må ha Lexus-lykter. Selv på rustbilen nr 1, Opel Vectra. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Det er en konkurranse på gang, skjønner du: Forumets mest harry bil Rekord Man skal delta, og da er det klart at han må ha Lexus-lykter. Selv på rustbilen nr 1, Opel Vectra. steike, viste jeg ikke, hvor melder mann seg på? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 steike, viste jeg ikke, hvor melder mann seg på? Det gjør man her: http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/174630-harrypolitiets-skrekkeksempler-med-bilder.html Man kan melde på seg selv, eller andre man har sett. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 konge, la til noen sitater på lista di jeg ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naits_89 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 oki så på lyktene men noen som vet om noen baklykter til vectra som ligner litt på disse? og som er e merket! takker for svar Siter Min bil: Opel Vectra 1,8 1996! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 igjen, kjører du LEXUS? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naits_89 Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 trenger ikke vere Lexus lykter men noen som ligner på de som eg viste lengre oppe sotet Siter Min bil: Opel Vectra 1,8 1996! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 At et bilmerke er først ute med no trenger ikke å bety at det kun fungerer på det bilmerke. Skulle kun biler innen Daimler-Chrysler hatt ottomotor? Synest også selv at krom speil og baklykter ikke passer på en bil som ellers er orginal, men nå ble det mange tråder of topic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naits_89 Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 er det noen som vet om kor eg kan få kjøpt noen baklykter som ligner på de bilde lengre oppe? Siter Min bil: Opel Vectra 1,8 1996! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg