Gå til innhold

Elverumsfestivalen 2007

Ranger emnet


bilcross_driver

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stor løpet på Starmoen! 11.-12.august 2007!

Noen som gleder seg?

Dette er ett av årets høydepunkt for meg, jeg skal kjøre. Blir sikkert med Corsan. Dama skal kjøre GSI'n min der oppe, da blir vel den vrak :p

 

gleder meg jeg ja.. ser ut til å bli bra deltagelse i junior også.. skal vell kjøre den ny inkjøpte volvon min der tenker jeg. får vell satse på en eller anna finale men har verken kjørt eller sett bana jeg men moro bli det uansett :D

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyngdal Racing kommer!:)

 

Da skal volvoen få lufta seg! Trenger bare 1 ny bil til Grøterud nå så kommer vi med hele teamet!

 

Moro :-) Det går jo ann å kjøre to på en bil, men veit ikke helt om deres kjørestil tillater det :-P

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo en mulighet:) nei det var det da, kanskje:P

 

Bjørn Ola har ja allerede vraka privatbilen min på vei til Namdal, så er skeptisk :) Blir vel et rimelig hardt startfelt der Magnus?

 

Etter startlista å dømme så kommer dette til å bli hardt og fryktelig moro!

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men sigdal til helgen da magnus?.. kommer dit?

 

Trukke det blir no gitt.. Så sant ingen betaler startkontigent, holder overnatting (noe Hulbakk har sagt seg villig til), betaler egne bud og diesel til trekkbil :-P

Må nok spare bil, penger og sjåfør til Elverum.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått fiksa oss den siste bilen, og dermed stiller vi alle sammen til start!:)

 

Noen som har noe erfaring med volvo på den banen?

 

Tore Tollersrud (Ja, han er RÅ!) har gått til topps der flere ganger med Volvo. Ståle R. Grinden har vinni der med Volvo å det er stadig Volvo i finale der oppe, men den banen er vel egentlig ganske Boble bane. Men muligheten er der for å vinne med det meste bare man tør stå på litt :-)

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaok, det lover bra:) da er det bare å kjøre det redskapen holder da, å satse på at det går bra!

 

Skal satse på en god plassering der, hadde vært veldig morro:)

 

Skulle gjerne hatt en volvo med litt mer krutt i, men blir artig uansett! Har dratt fram noe gromt eller Magnus?

 

Jeg skal kjøre samme Corsan jeg kjørte på Gol. Ikke no grom bil, men en helt grei en. Manger bare litt småretting til, maling og å sveise drivakselen nå så er den klar :-)

Fruen skal kjøre GSIn min å der mangler vi bare å sette i stol :-)

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår