jogolf Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Hei, Har problemer med bremselys som lyser konstant når jeg kjører, og selv etter at jeg har skrudd av motoren. Må derfor ta ut sikringen hver gang jeg stopper..blir litt slitsomt i lengden. Noen som har gode forslag til hva som er galt? Er det en bryter som kan være ødelagt, eller typisk kortslutning? Takker for gode råd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Enten er bryteren din feiljustert, eller så har den falt av. Liten tur opp under dashbordet så ser du det Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Morten Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Hei..!! Har samme problem selv... den jævla knappen over bremsepedalen er blitt "skjev" og treffer ikke selve bremsepedalen.. Hvordan justerer man dette? Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Bøy den tilbake :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Morten Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Har prøvd, og det sitter som faen..!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg