Gå til innhold

forskjell på 531 topp og 405??

Ranger emnet


SVK

Anbefalte innlegg

har en gasserturbo motor som har fått en rar tikke lyd, d er en b230et blokk med 531 topp. planen er å bygge om til innsprut til vintern. men er keen på å bruke bilen litt i sommer, å kjenner meg selv å skal jeg bygge om tar d litt tid;P så lurte jeg på dø vøtt, har en b21et blokk og en 405 topp som er porta og toppa og vass kam på som jeg veit er i bra stand. hvordan blir d å bare bytte over topp og bunn, er de toppene såppas like at d bare er å kaste over eller må jeg justere gasser osv, sitter to dobble weber gassere på'n...

hallo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår