hobby610 Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hei, noen som veit hva prisen på en ny/brukt tomgangs regulator til en 850LT 96 mod. koster??. Har hatt tull med høy tomgang i fleire mnd. no, (ca 1200 rpm) har sjekka alle vakumslanger uten forbedring.Bilen går ikkje ujamt på tomgang,men er sein å slakke ned turtall etter gasspådrag.Før normal temp. så går den på 1000rpm. Men om jeg kobler regulatoren heil vekk(el pluggen) så heng den ikkje, men dett rett ned på 1200rpm. Skulle prøve bytte med en regulator fra en 94 mod uten turbo (144hk) men der var en heilt anna tomgangs regulator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Andre Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Prøve å rense den da! spraye den full i "one shot" eller noko liknande. Dei har det hvertfall på bilverksteder. Har du testet med startgass på alle vakumslangene mens maskinen går? Siter Audi a4 1,8TQ volvo 850 T5-R volvo 240 turbo fk Mazda RX-7 Volvo 240 turbo et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobby610 Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Prøve å rense den da! spraye den full i "one shot" eller noko liknande. Dei har det hvertfall på bilverksteder. Har du testet med startgass på alle vakumslangene mens maskinen går? Har rensa den ja, oxo prøvd med start gass på vacumslangene.Har litt trua på att de må være regulatoren som trøbler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenHede Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Jeg har også problemer med tomgangen - men for min del går den alt for sakte (500-600 r.p.m.) - Kanskje spraying er løsningen for meg også. Hvor sitter forresten tomgangsregulatoren på en 2.5 l - 10V ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg