VKH Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Hvorfor skal du selge den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Som det står flere plasser i annonsen skal jeg bytte til bakhjuls trekker, det er eneste grunn. Hjulbuen bak på venstre side er litt "hakkete" ,men det er ikke mye rust da, bilen hadde hel lakkering for 2år siden. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by bmwm1 Lure på å selge leke tøyet mitt, en Honda civic 1,5 GTI 86mod... Bilen er ca.800kg, og har en lett trimma motor på mellom 120 og 140hk. Bilen går som ei kule, og er en Ulv i fåreklær. Bilen er godkjent senka,eu ok, effekt annlegg hele veien, med en sinnsyk lyd. Det er 2 nesten helt nye goodyear dekk forran. Den har en 12 ventilers injection motor, som har kun gått 70000km, bilen har gått 218000km ,men var lakert for 2 år siden. Bitte litt rust i venstre hjul bue bak. Short shift,sport stoler. Sinnsyk morro på bane ( Var på lånke på det siste treffet til nordmøre gatebil klubb) Mere info send PM, bilder kan sendes på mail. Pris ca 25000kr Var det du som bytta en Lilla Audi 80\90\200 mot civicen? Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Desember 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 ja e bytta civicen i en audi 90 2,2i, som va bredda og hadde 9x16"borbet felger. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Var ikke det en Audi 80, med 90 skjermer og 200 hekk på? Var i hvertfall det han du bytta med sa til meg. Men er uansatt en hærlig bil som bare mangler et strøk lakk for å bli blant de finere bilene i Ålesund mener jeg:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Desember 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 d e en ombygd audi 80 til audi 90 med 200 hekk. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Kom med flere bud på min lille honda, selges snarest. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 skal du selge bilen til "julepris" nå da ivar....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Nå er ddet bare og slenge inn et godt bud og du får kanskje bilen til en JULE PRIS :D Eller har du en bakhjuls trekker du vil bli kvitt??? Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Du kan få bytte likt i en 1986 mod Opel Rekord 2.2i gått 154.000km en eier til 2002. Da må du komme til bergen og bytte der. Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 tror ikke jeg er interesert i å kjøre til bergen og bytte bil nei,har ikke spesielt trua på opel rekord. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddz Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Hadde det ikke vært for den til de grader hjernedøde signaturen din kunne jeg vurdert å kjøpe bilen...:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MJ_Speed Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by puddz Hadde det ikke vært for den til de grader hjernedøde signaturen din kunne jeg vurdert å kjøpe bilen...:mad: Sier det samme..... Vurderte å ha den som vinterbil når jeg kjøpte Vti og kunne vurdert det igjen... men.... signatur :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Slapp av med dere,det er jo jeg som har denne hondaen da, den er jo drit spesiell...Jeg må si at jeg like spesielle biler fra Japan da,en kompis har kjpt seg SKYLINE nå og det er drit fett, men "vanlige" japser er jo ganske kjedelig da................ BMW er det store for meg derfor skal jeg ha meg det. Men civicen min er en av veldig få i landet så den er grei nok. Men dere sporer av den avsporede tråen min her.... Kom med ett bud på bilen dere sikkler etter istedenfor å rakke ned på en signatur... ***MONEY TALKS, BULLSHIT WALKS*** Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg