ChristR Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hvordan fjerner man dette? Har prøvd avfetting, NXT Wash og clay. Prøvde så DC Paint Cleaner. Da begynnte det å gå av, men det må da finnes enklere ting? Mvh Christer Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Smør! Ha på et godt lag margarin gni dette inn og la det stå litt... Vask så av med såpe og vann :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Smør! Ha på et godt lag margarin gni dette inn og la det stå litt... Vask så av med såpe og vann :D Spooky. Aldri prøvd Tine's produkter innenfor bilpleie :P Verdt et forsøk :) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Lynol, det tar alt til og med hukommelsen :P kansje litt hardt på en bil da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Kvae er en ekkel ting ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shine Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Bruk rødsprit,det gjør jobben!!:drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 En mer agressiv clay kanskje.. Eller prepsol.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Har du vøri å arbe i skauen å fått neva fulle ta kvaa må du gni dom inn mæ smør å vaske godt ta att mæ zalo... :D Funker nok fint på bil å ja... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Takk for svar! Tar nok smør først, da jeg ikke har noe agressivt clay for hånden. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Dra på en sportsbutikk og kjøp klisterfjerner til håndball=) Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Jeg ville ikke brukt zalo på lakken, ettersom det vil tørke ut oljene i lakken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Helt riktig men litt bilschampoo gjør susen! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavpro Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Hvordan fjerner man dette? Har prøvd avfetting, NXT Wash og clay.Prøvde så DC Paint Cleaner. Da begynnte det å gå av, men det må da finnes enklere ting? Mvh Christer Hei! Følg rådet med rødspritt! Enkelt og greit. PS: Zalo er på ingen måte skadelig for lakken:-) Det finnes ingen "oljer" som kan tørke ut i herdet lakk. Lakk er plast, og inneholder ingen "oljer". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Hei!Følg rådet med rødspritt! Enkelt og greit. PS: Zalo er på ingen måte skadelig for lakken:-) Det finnes ingen "oljer" som kan tørke ut i herdet lakk. Lakk er plast, og inneholder ingen "oljer". Og hva er plast? Tørker i alle fall ut lakken så bør poleres og i alle fall vokses opp igjen med en gang da. Litt tungvindt spørr du meg. Prøv med bilshampo i stede for zalo så går det nok fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Vil du vaske bilen din i zalo for meg da;) Hehe Vil nok holde meg til såpe laget for bil. (Jeg vet det er skadelig, mamma har vasket bilen sin med det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg