Gå til innhold

Endelig en av gutta =)

Ranger emnet


Splint

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei trener ikke med kim:) driver å puttler på med en corrado selv. men vurderer å selge nå. er jo snart vinter:P hehe. får se.

 

kjørte foran deg ned isdal med 123'en der i går faktisk:p

 

Gjorde du det ja? Peehe :D hvor seint var det? Hvilken bil kjørte du?

 

Du har vel ikke peiling på G60 motorer vel? Min svetter litt olje i bakkant. Utrolig irriterende. Vil ha bilen strøken :P

 

Forresten du som la ut Corran på autodb her forleden? Med RS frontfanger (tror jeg) og prøveskilter på? Vurderte å ringe på den, men siden du hadde gjort så mye merkelig med motoren, så tenkte jeg at den aldri hadde blitt godkjent.. Ikke kom å si at du kjører på hvite skilter nå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke når det var. men i syv tiden muligens. kjører en kvit opel astra. er rs fanger å prøveskilter ja hehe. eu godkjenning skal ikke være noe problem. :) men er noe tull med bremsene så har ikke fått gjort nokke mer

 

Hehe. Du kan få bytte den i min :P

Vurderer å selge den. Er for dyrt dette her. Kom plutselig masse utgifter på andre bilen, og må pusse opp leilighet. Pokkers greier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge allerde?:P Kor mye legger du den ut for da?

 

Skal fikse diverse før jeg selger den, slik at den er helt strøken. 55000,- legger jeg vel den ut for, men da er den helt tett, reggereim er ny, bremser skiftet +++++++

 

Vi får se hvordan det går. Får jeg en feit lønning i september, så beholder jeg den. Hvis ikke, så får vi se. Corrado får jeg tak i senere uansett, men da må jeg bytte jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår