Gå til innhold

Endelig en av gutta =)

Ranger emnet


Splint

Anbefalte innlegg

Var det deg jeg sto attmed i krysset på danmarksplass sånn 16.30? :P

 

Hehe, din røyver! Det var du som stod der ja? Iøyenfallende bil. Misunnet felgene dine helt fra Kronstadbygget til det rød lyset.

 

Hørte du gav litt på, så jeg måtte jo nesten prøve meg :D Ble litt paff når du dro fra meg :D

 

Men finfin Golf mann! Mener jeg har sett denne i Knarvik og. Kan det stemmme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, jeg hadde vært innpå¨tråden på jobb 20 min før :P Syns jeg kjente igjen luftinntaket! Veldig fin Corrado du har og da, var fin farge på lakken. :)

 

Det stemmer veldig at du har sett den i Knarvik og ja. Jeg er fra Åse, og bor her nå. Så jeg er vel i Knarvik innimellom og ja :)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker :D Er ikke så værst den Golfen din heller. Må vel ha meg en VR6 jeg og en gang. Enten det, eller en Prelude 2.2 Vtec.

 

Så du er av og til å lusker i Knarvik altså? Henger på Selecten da eller? :D Bor her ute selv, så er vel en del der inne å kjøper pussekluter, poleringsmiddel og bensin :tannløs:

 

Du har vel ikke peiling på G60 motorer? Kunne tenkt meg å fått sett over den av en som er heller mer kyndig enn meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke akkurat skryte på meg at jeg har noe særlig peil på de nei.. Men er da minst 4 Golf 2 Rallye'er i Knarvik/Alversund, og er et par på Golf2/3 forumet som kan en del... Så skal vel ikke være umulig å få noen til å se på den nei...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jay! Da har jeg fått ny grill!

 

Bestilt fra GoingFast i Tyskland og betalte 500 schpenn, inkludert frakt, rett på døra. Billig billig =)

 

Skal prøvemontere nå. Blir vel en sexy photoshoot senere tenker jeg.

 

***************

 

Bilder!

 

Før:

 

06082007.jpg

 

Etter:

 

06082007(003).jpg

 

06082007(004).jpg

 

Det hjalp rimelig mye på helhetsinntrykket! Ble nesten litt rørt. Barnet mitt har voks :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs. Har en kamerat som hadde Corrado for en stund siden. Mørk sølvgrå med hvite felger. Også er det jo min da, som nesten er svart.

 

SÅ du kjente hun som bodde der tidligere altså? Kjenner du Cathrine da? Bor noen hus ved siden av meg, mot Kiwi.

 

solend ? :) den andre corradoen, kim du tenker på?

1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk

2000 Honda CBR900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:m'm:

 

Men grillen passet jo aledeles ikke. Var 3 festebraketter. Bilen har to :P Så klippet likesågådt av alt. Satt ikke helt 100%, men når grillisten kom og jeg hadde fått skrudd den fast, så satt det som tyggis under skoen. Skal litt til før den forsvinner nå.

 

Og når det er sagt, er det noen her inne som har fått tak i en grill som faktisk passer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår