Gå til innhold

Toppfart..

Ranger emnet


Recaro

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. det var vel "litt" i overkant fort da.. Men hadde vel regnet med noe litt verre, for å være ærlig..

 

mhm, vet at det var litt drøy fart, men hadde ikke trodd jeg skulle få så mye, dagen jeg mistet lappen, så antok en del av kompisene mine at jeg ville få fra 9-14 måneder, og en saftig bot.. så hadde brukt det som utgangspunkt, mista nesten hue når jeg fikk brevet..

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oisann ja.. nær bebygget strøk osv dette da? utrolig surt, men kansje slikt som skal til for at man holder satte grenser,eller bruker "fremgangsmåten" til en kamerat(gjelder ikke sivil da)

 

kjøre et stykke og kontrollere, for så å brenne på veien tilbake :)

 

Om det ikke har vært til fare for noen osv er det muligens litt drøyt, men du er født i 89? Mao 18 i år, OG GODT innenfor prøvetiden på 2 år..

 

Mulig vi som er litt over den epoken hadde fått mildere straff?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oisann ja.. nær bebygget strøk osv dette da? utrolig surt, men kansje slikt som skal til for at man holder satte grenser,eller bruker "fremgangsmåten" til en kamerat(gjelder ikke sivil da)

 

kjøre et stykke og kontrollere, for så å brenne på veien tilbake :)

 

Om det ikke har vært til fare for noen osv er det muligens litt drøyt, men du er født i 89? Mao 18 i år, OG GODT innenfor prøvetiden på 2 år..

 

Mulig vi som er litt over den epoken hadde fått mildere straff?..

 

er 18 år ja :) Var egentlig ikke no tettbebygd der, er ei lita stripe mellom en 70 og 80 sone som jeg ble tatt i .... men han bare målte meg 745 meter, synts det hørtes litt lite ut jeg da, men ,men...

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og han som kom "løpende" mot deg regner jeg med var en fersking?? Hissige som fy de... jaja, bare smøre seg med tålmod :)

 

Blir det salg, eller parkerer du bilen og "gnikker" den opp?:mat

 

han tok meg ikke der og da, kappkjørte shø, så han catcha meg hjemme, hadde meg på film men ikke han andre så han kjørte etter han andre isteden for å stoppe meg.... var faktisk en gammal kæll... men,men:P

 

orker ikke gnikke... blir nok no nyere neste gang hehe... og med muligens no bakhjulstrekk...Så blir salg ja...:)

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

2003 1,6FX Har en lang motbakke som jeg tester i etterhvert som jeg gjør endringer. Der har jeg 155 km/t som rekord i følge speedometeret

Ellers føler jeg bilen har et gear forlite for å oppnå den helt riktige toppfart Har lest rundt 200 på en veldig lang slette, men da mener jeg å ha over 6000 på turtelleren . Syntes det er en vass liten motor som ikke helt slipper før den har gått rundt 25000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...

Hei.

'03 2.0l orginal har jeg hatt i 219km/t (målt med gps)

Og da var jeg akkuratt komt inn på det røde feltet på turtelleren, var vell 1700o/min igjen da :)

Fant fort ut at jeg ikke bremser da, jeg renner, gu det gikk fort.

 

Halleluja for autobahn!!! :P

Audi A7 2011
Vw Transporter 2013 140hk 4x4


X- Audi A4 2012
X- Vw Transporter 2012
X- Hyundai Coupe Fx GLS 2003 

X- Vw Transporter 2008
X - Hyundai Coupe Fx 2001
X - Vw Tansporter 2005
X - Vw Caddy 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår