Gå til innhold

Toppfart..

Ranger emnet


Recaro

Anbefalte innlegg

Noen som har testet toppfarten på Coup`en sin?:jackinbox:

 

1,6 = 194 km/t

1.8 = 194 km/t (visste ikke at det fantes 1.8) :S

2.0 litern skal visstnok ha en toppfart på 220 km/t

 

meeen stemmer det? noen som har pusha bilen sin max?:morph:

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan snakke for 2,0 ltr fra '96 hvertfall.. Var på bil- ferie i Tyskland ( Morro!) et par år tilbake.. Og greide 211.. men det var med kone, fullt av bagasje, og 92 oktan..(måtte prøve)..

Eneste bekymringspunktet i denne hastigheten, er panseret... Bilen er rolig som fy, men panseret løftet seg ca 3cm på hver side.. Hadde fortsatt mer å gi på bilen, men... ville ikke risikere et panser i frontruta.. (ikke da hvertfall)..

 

Noen andre?

MiNDFLaRe

'98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor

'96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far

X '96 Peugeot 306 Xt 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan snakke for 2,0 ltr fra '96 hvertfall.. Var på bil- ferie i Tyskland ( Morro!) et par år tilbake.. Og greide 211.. men det var med kone, fullt av bagasje, og 92 oktan..(måtte prøve)..

Eneste bekymringspunktet i denne hastigheten, er panseret... Bilen er rolig som fy, men panseret løftet seg ca 3cm på hver side.. Hadde fortsatt mer å gi på bilen, men... ville ikke risikere et panser i frontruta.. (ikke da hvertfall)..

 

Noen andre?

 

hmm, hadde 210 på ei slette.. 5 gir og 5000/5500RPM...har forøvrig en 2.0 140 liter...

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

120 er jo greit nok, men.. generelt så er asfalt kvaliteten her i Norge gruuuusom... (min mening) Derfor har ikke jeg pusha bilen noe "særlig" her..

 

det er sant...men på de nye motorveiene så er det såpass fin asfalt at man kan kjøre litt fort, når det er lite med folk ute....

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min 2.7 i 230 på flat autobahn. Er kanskje litt mer å hente, men ikke så mye.

(Vennligst merk at dette ikke er en utfordring, hverken på norske eller utenlandske veier.)

Toppfart for 2.0 og 2.7 vingler fra 208 til 228 på ulike nettsider, har ikke funnet noe helt offisielt. Anyone?

 

hmm, 2,0 har ihvertfall en toppfart på mer enn 208.. det har jeg målt selv.. :)

 

2,7 litern burde gjøre en del mer enn 2,0 litern da.. bortimot 230-240 i toppfart vil jeg tro...

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja, det høres ikke helt galt ut med 230/240 for en 2,7...

 

Men at 2,0 har en topp på 208 er helt latterlig, hadde man sagt 1,6 hadde jeg nok vært enig..

Og som Recoaro sa, så har også jeg hatt høyere toppfart..

 

Men folkens! KJØR FORSIKTIG!! Vi oppfrodrer ikke til grise- kjøring her!!

MiNDFLaRe

'98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor

'96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far

X '96 Peugeot 306 Xt 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår