S2 coupe Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 sitter greit i de for å si det sånn:D Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Bytt baklys rampen til a6 type det hjelper en del, senking og større felger, s6 front som PJ sa også er du vel der utseendemessig, bare motor igjen da. Ca. sånn så blir det bra vettu.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Planen er vel å fikse litt på motoren i vinter:D Hvis jeg ikke bytter bil riktig nok, har lyst på S2 igjen egentlig men er veldig usikker ettersom jeg er meget fornøyd med denne.. Men S2 var mer sportsbil og jeg liker nok det best.. Så hvis noen er interessert vurderer jeg å selge, vurderer selvfølgelig også da en S2 i innbytte! helst avant! Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Er det noen som kunne tenke seg å leke litt med photoshop på bilen min da? kunne tenke meg å se hvordan den hadde sett ut noe lavere med RH Phønix på å kanskje en annen fanger å litt stæsj! :D Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 strøken bil ja :) sansen for Sedanene :) Få på ett merke på den så blir det bra ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Silverboy strøken bil ja :) sansen for Sedanene :) Få på ett merke på den så blir det bra ;) Hmm, merke? hva slags da? Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Digger interiøret/dashbordet på Audi 100/A6 det er blandt de mest smakfulle jeg veit om. Meget pen bil! Har litt lyst på en slik selv men helst A6/S6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Fin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by S2 coupe Planen er vel å fikse litt på motoren i vinter:D Hvis jeg ikke bytter bil riktig nok, har lyst på S2 igjen egentlig men er veldig usikker ettersom jeg er meget fornøyd med denne.. Men S2 var mer sportsbil og jeg liker nok det best.. Så hvis noen er interessert vurderer jeg å selge, vurderer selvfølgelig også da en S2 i innbytte! helst avant! Si fra hvis du får lyst på 2,8 Cab istedenfor - jeg har nemlig lyst på en slik S4 :) Bilen min Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 ble ikke bilen din stålet da? blir nok bil med turbo igjen skjønner du så det er nok desverre ikke så veldig interresant.. men det er en utrolig pen bil du har!:D Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg