Gå til innhold

Hvor er interessen her?

Ranger emnet


Joastarlet

Anbefalte innlegg

du må vel væra passe skutt i skallen?

 

hahaha, å si at hamilton IKKE er proff er som å si at du er smart da... da har jeg hørt det også, med andre ord er framtidas håp en amatør mener du?

 

Fremtidens håp? ja følg bedre med så får du se din kyllingplukker. Det finnes en mester og det er Schumi, ingen andre kommer i nærheten engang. Massa er en skikkelig fører nå, der er håpet, og alonso trenger en bedre bil en Reanult. da hadde statistikken sett helt annerledes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Slenger meg på den, Schumi er mester, men for mitt vedkommende var det en som var enda større, og som dessverre blei offer for en feil i styringen og døde på 90-tallet, Ayrton Senna. DET var tider det, den mannen var fryktløs, og nådeløs i regn =)

 

Selvfølgelig er Hamilton et solid talent, skal bli moro å se om han kan holde det gående i sesongene som kommer også, men å krangle om hvem som er det største talentet blir litt søkt da, for det blir jo en strengt personlig vurderingssak som vel egentlig ikke er gjenstand for saklig diskusjon, i hvertfall ikke når det sklir ut med kommentarer som "Du må være passe skutt i hodet.." og "...din kyllngplukker" (selvom jeg personlig hadde litt sans for nettopp sistnevnte formulering) =) =)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Slenger meg på den, Schumi er mester, men for mitt vedkommende var det en som var enda større, og som dessverre blei offer for en feil i styringen og døde på 90-tallet, Ayrton Senna. DET var tider det, den mannen var fryktløs, og nådeløs i regn =)

 

Selvfølgelig er Hamilton et solid talent, skal bli moro å se om han kan holde det gående i sesongene som kommer også, men å krangle om hvem som er det største talentet blir litt søkt da, for det blir jo en strengt personlig vurderingssak som vel egentlig ikke er gjenstand for saklig diskusjon, i hvertfall ikke når det sklir ut med kommentarer som "Du må være passe skutt i hodet.." og "...din kyllngplukker" (selvom jeg personlig hadde litt sans for nettopp sistnevnte formulering) =) =)

 

ja du har et poeng der, må ha en nato fredsstyrke blandt oss her hehe alle har rett til sine meninger, alle har rett å ha sine favoritter, men personlig synes jeg schumi er tidenes fører, sier ikke at de andre er dårlige, men han er min favoritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netttopp, er det som er greia, selvfølgelig skal man ha egne standpunkter og meninger om ting, men det går an å forvalte dem på en saklig måte uten at det blir munnhuggerier og nedrakking av fok som ikke har samme oppfatning som en selv =) Skulle uansett ha vært umåtelig interessant å se en real duell mellom Senna og Schumi, dersom Senna ikke hadde omkommet. Begge frykløse, begge kompromissløse i sportens alle disipliner, begge kjent som regnværsmestere. CARAMBA =)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netttopp, er det som er greia, selvfølgelig skal man ha egne standpunkter og meninger om ting, men det går an å forvalte dem på en saklig måte uten at det blir munnhuggerier og nedrakking av fok som ikke har samme oppfatning som en selv =) Skulle uansett ha vært umåtelig interessant å se en real duell mellom Senna og Schumi, dersom Senna ikke hadde omkommet. Begge frykløse, begge kompromissløse i sportens alle disipliner, begge kjent som regnværsmestere. CARAMBA =)

 

Race of Champions er genial oppfinnelse. Der er det kun mestere mot hverandre:) skulle selvfølgelig hatt dem tidligere også med i løpet men det er jo ikke mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår