ThAMaZTeR Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 selger unna en del styling osv nå som vinteren kommer.. får aldri brukt dette allikevel, da jeg ikke gidder å lakkere bilen nå før vinteren kommer, og jeg kommer til å kjøpe meg stv. når våren kommer... selger derfor følgende: * 4. stk helt nye RH Cup felger, 7,5x16, ET35. 4x100-bolt. ligger fortsatt i originalesken, har ikke vært tatt ut av denne enda.. * Frontfanger med grøftelys * Ombygd bakfanger, en O2re bygde til meg.. bilder kan skaffes. * M3 sideskjørt til kadett E Priser: * RH Cup-felger: kostet 4.000,- nye for 1 mnd siden, selger de for HBO 3.500,- * Frontfanger med grøftelys, selges for hbo 1000,- * Bakfanger, selges for 1.000,- . Denne er ikke ferdig, da pusse- og sparkle-arbeid gjenstår.. * M3-skjørt selges for hbo 1500,- Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Noe av dette som passer på en Monza? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 tviler.. må evt. måle sideskjørtene da, for å sjekke om de kanskje passer.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 3lapper for felgene? Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Har du noe tlf? Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Det meste er solgt... kun bakfangeren og sideskjørtene igjen.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg