Boeing Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Kona har en Golf 1,4, har hatt den siden ny. Motoren er en skikkelig møkkamotor. Mye trøbbel gjennom årene ca 120000km og oljeforbruket er tragisk. Kan det puttes inn en 1,6L mht gearkasse etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albeca Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Hei! Slenger meg på en gammel tråd her! Lurer på nøyaktig det samme! Dette må vel noen ha peiling på? Mye trøbbel med min motor også. Blandt annet denne lyden : http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=UIf5eGsHGTo Hadde også vært utrolig greit å få litt mer futt i bilen.. Forøvrig kan svar på hva som bør gjøres med lyden virkelig være til hjelp. Jeg MÅ jo ikke bytte motoren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Ja, du kan sette inn en 1.6, men du må ha med ledningsnett og ECU fra den nye motoren. Noe særlig mer futt får du ikke, men det merkes. Er du smart så selger du den og kjøper en ny bil som allerede har større motor ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg