1984GTD Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Skulle skifte bremser bak i dag, tromel-bremser. Når jeg skulle montere bremsebåndene på venstre siden trykket jeg i litt skeivt på bremsesylinderen sånn at hetta inkl fjære poppa ut. Noe bremsevæske kom det, men ikke mye. Satte i fjæra og på med hetta igjen. Alt ser greit ut. Er bremsesylinderen min ødelagt nå eller er det bare å lufte bremsene og alt er ok? Bremsesylinderen er ikke så veldig gammel heller. Trenger svar kjapt. Holder på å skruver nå. Håper å unngå å skifte bremsesylinderen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hvis ikke stemplet i hjulsylinderen ikke er skadet, er det bare å gjøre rent sylinder,stempel og pakning. Sett hjulsylinderen sammen igen, monter bremsebånd. Så er det bare å lufte bremsene i riktig rekkefølge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Men husk på å skjekke at pakkningen er hel......... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Skjedde meg i dag å men det er bare å putte den inn igjen så er det ok... :) Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Genialt. takker. monterer sammen resten nå. lufting i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg