wilk Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Fant denne på et annet forum, kanskje noen har interesse av det: http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=12984#261233 :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Bra at noen kommer med sånne tips:) Hadde jeg hatt peng har det blit MIM-felg +++ på meg gitt:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilk Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Jeg ser at nå selges rubbet for 2000 spenn, inkl. felger med nye dekk, gulvtepper, seter osv.? Er ikke det ganske billig for slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Det er DRITBILLIGT! men jeg har ikke penger:P hehe Har jeg hatt så har jeg henta det. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 ligger en cab i deler her Cab i deler Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg