volvo powa Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Toyota corolla mod, denne tok meg 1 time og lage vart litt problem når eg hadde tenkt og bytte bakgrunn mn de gad eg ikkje håppet var og få til ein clean-style på blien, vell fekk eg de til? la den ut i to formater sånn at dei som syns de var litt hakkete kan gå inn på dei og sjå m bilde kvaliteten vart bedre før: no: nr1 nr2 før: http://i13.tinypic.com/4q36mwi.jpg etter: nr1 http://i9.tinypic.com/63b2szo.jpg nr2http://i11.tinypic.com/5yty344.jpg modz nr 1: blodsenka nye felger skiltet foran fjerna dørhantak fjerna sota ruter fjerna toyota skiltet lagde flame på sida av bilen modz nr 2: blodsenka nye felger skiltet foran fjerna dørhantak fjerna sota ruter fjerna toyota skiltet lagde flame på sida av bilen neon jobber med: fjerne lista få til body kit karbon panser osv mvh mrh hetle :volvopower: andreas hafstad hetle Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 noen som har noe å si? Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 nr 2 vart litt hakkete pga størelsen på bildet Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 ikkje ein einaste komentar? Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_eriko Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 syntes den blei smooth Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 de va meininga så takk:P mvh :volvopower: Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveit Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 så uekte ut :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Tips: kanskje vert lurt og fjerne listene før du sette på flammene? da blir det lettere og få det riktig Om modden: litt for grov carbon. litt blury der skilt, dørhåndtak og emblemet har vert. prøv og lag den svart der plastik-deksel på front har vert. syns den var finere med tåkelysene istedefor å fjerne dem kanten nederst på fanger var kankje i tynneste laget:) Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 må nesten verre oppmerksom på at detta va bil mod nommer 2 og den vart drit dårleg :P sjøl no syns eg de e litt flaut at eg slengte ut en så dårleg bil:P sjå heller på S40'n eg laga den e so og seie mykje bedre mvh :volvopower: Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 ja du Marius Dybing slutt og stjel moddene til andre folk,, du har skreve feil inni teksten på de du sendte inn til gatebil magazinet du skreiv: Jeg tok det første og beste bilen jeg fant, og modda den her er rettelsen: Jeg tok den første og beste bilen jeg fant på en sånn fyr si side og sendte den inn og innbilte meg at de va eg som hadde laga den skamme seg skal du Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg