Gå til innhold

Dyktig lakkerer i Trondheim eller omegn ønskes, hellakkering.

Ranger emnet


razzle

Anbefalte innlegg

Med tilgang til lakkhall, ønsker bra resultat Kan skaffe lakk selv. BMW E36 coupe i Mauritiusblå metallic. Endel steinsprut på grill og panser, noe rust på fremre hjulbuer og bagasjelokk, en ripe i venstre dør, ellers ikke noe vesentlig. Utvendig lakkering, men må demonteres. Betaler cash ;)

Ca pris?

'92 BMW 318is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
15 lapper hvis jeg skaffer lakken selv? Litt mye spør du meg. Fått den prisen inkludert lakk fra en lakkerer i Trondheim jeg har brukt ett par ganger før. Med kvittering for å si det på den måten ;)

 

kommer helt an på kvaliteten det ;) og du får det med kvittering av meg også om det skulle være det.. og ja, det er i lakkboks... heh.. lakkerer ikke i friluft.. litt vanskelig å kjøre tørk da :P

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 lapper inkludert alt av materiale. Da skal du få velge farge selv, og du slipper å gjøre en dritt selv :D Får til og med camelon lakk da om du vil :D

 

 

Om du får den lakkert i Kamelon for den prisen, så tar ikke lakkereren betalt for arbeidet, for House of Kolor Kamelon lakken koster Kr. 6718,50 eks. mva. pr.Quarter = 0,9464 liter. og HOK sin lakk er den eneste som heter Kamelon,

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere kamelon muligheter en house of color osv=) Hva med pigment lakk?? Prøvd det?? :D Det er pigment candy min bil er lakkert i :D Billig, og sykt rå effekt :D

 

 

Sorry, men House og Kolor sin er den eneste som heter Kamelon, Glasso sin heter Extreme Colors, Du Pont sin er Chromalusion, Kansai sin er Paradis Spectrashine, Nippon sin er Maziora, NOF = Illusion Color, PPG = Harlequin Color, Sherwin Williams = Multi Tones, Standox = Exclusive Line.

 

Og du får dei både som flytende lakk, og i pulverform

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår