hyys84 Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Har en polo 95 mod 1.6. Problem nr1: Når jeg bremser på gir, eller slipper gassen kommer det enormt støy fra bilen. Dette er kun i 3 og 4 giret. Lyden forsvinner helt i 1,2 og 5 giret. Noen som vet hva dette skyldes? Har 3 mnd bruktbilforsikring på bilen, så jeg må nytte på eventuelle reperasjoner om det er noe galt med driv-verket eller girkassen. Problem nr.2 er at når bilen er kald og jeg justerer på rattet, slår det også inn enormt støy fra servoen. Er dette normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 kan høres ut som kassa synger på siste verset. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Noen som vet hva dette er???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 1: girkasse 2: sliten servopumpe eller lite væske? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg