BeemerZ1 Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Er det noen som har erfaring med senket golf 3? Har en '94 1.8 GL som jeg trenger nye dempere til, og tenkte at jeg skulle senke den litt i samme slengen... Har sett på komplett sett med dempere og fjærer som senker bilen 60/40. Lurer på hvordan dette vil bli å kjøre med, om jeg kommer over fartsdumper o.l. uten å måtte kjøre sikksakk? Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 60/40 kan du FINT senke en golf 3 med, uten at det skaper noe problemer! Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 hvis du har mulighet til det så senk mer, hadde det ikke vært for enkelte veier som jeg kjører på, så hadde jeg senka MYE mer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 OK, høres bra ut dette. Har dere noen mening om hva jeg bør kjøpe? Vil ikke bruke altfor mye penger på bilen, så jeg har sett litt på det rimeligste kit'et til FK, High Tec, og lurer på om det er noe? Har også sett på H&R Cup Kit, men dette koster over dobbelt så mye... Koni blir for dyrt/stivt(?). Jamex (bir vel brukt en del her til lands?) virker det som om Tyskerne ikke liker så godt. Har aldri senket bil før, så jeg er åpen for det meste av forslag. Tror jeg må ha meg en tur i en kamerat sin MB 190E med gule Koni... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Ikke så sykt bra veier her i Bergen heller, for så vidt... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by BeemerZ1 Er det noen som har erfaring med senket golf 3? Har en '94 1.8 GL som jeg trenger nye dempere til, og tenkte at jeg skulle senke den litt i samme slengen... Har sett på komplett sett med dempere og fjærer som senker bilen 60/40. Lurer på hvordan dette vil bli å kjøre med, om jeg kommer over fartsdumper o.l. uten å måtte kjøre sikksakk? Jeg hadde Inter Alloy på 3'er min, 60 sett, funker fin fint. Og er relativt rimelig.... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg