torvald Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Jeg har fått øynene opp for Secma, hovedsaklig Secma Extr'm 500. Fra secma.no: ---- Secma's konsept er en rimelig bil å produsere, en rimelig bil å kjøpe og en rimelig bil å eie! Bilen leveres med Lombardini industri motorer og fint brukes hele året. Bilene er utyrt med tak, varmeapparat og det som skal til for å klare en norsk vinter. En ideell bil til jobbkjøring, spesielt hvis man bor i et trafikk belastet område med bomring. Med Secma har du en årsavgift på 1550 kr, gratis kjøring i bomring, meget lavt bensin forbruk, meget gunstig å forsikre! ---- Racing versjonen av Secma 500 Extr'm, to-sylindret 1.1 bensinmotor, 32,5 Nm ved 2200rpm, 21 hester, bakhjulsdrift, manuell girkasse, vekt på 390kg og en toppfart på 180 km/t.. Detter er noe som for meg, en orginal type med behov for noe "litt annet", frister fryktelig. Hvordan er trimpotensialene her? Er bilen noe morro å kjøre egentlig? Noe som har noen erfaring, eller mening rundt denne litt mer spesielle bilen? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torvald Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Tråden er snart to år gammel, så håper det er ok at jeg gir den en BUMP. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Denne bilen har jeg ikke sett på norske veier, kan ikke være mange av disse? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=14654402 Rå tøffe greier da=) Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Joda, tøffe er de. Men man får endel annet moro og annerledes for mindre penger, som både er sprekere og mer komfortabelt. Dessuten kan jeg ikke si inntrykket mitt av Larvik Sykkelsenter er så bra... google secma.no eller larvik sykkelsenter for å gjøre deg opp en egen mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg