ballemann Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Hei sann, nå må jeg ha en 4 hjulskontroll på biln min for å få igjen skiltene, men camberen er fucka (har tatt kontroll før) hvordan kan jeg få den igjennom kontrollen? heve fjærene med biltema hevesett? :P eller finnes det noen triks som faktisk fikser camber? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Min ble godkjent med way off camber. Så lenge du har godkjent senkesett og 4-hjulskontroll skulle det gå greit. Han på biltilsynet begynte å snakke om camber. Da sa jeg at: "eneste måten var å senke mer, ev begynne å sveise om fjærbeinstårnene, og det regner jeg med dere ikke vil?" Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 hmm, det kunne ikke vært her i tr.heim :P han jeg var til var skikkelig grinete :P whinet om alt :P sveise om, huff da, jeg kan jo ikke å sveise. men tror du det funker med sånn hevesett? tror du de sier noe på verkstedet? mvh balle Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Kan alternativt kjøpe justerbare alu fjærbeinslager fra feks Salzmann eller G-laderseite, eller justerbare bærearmer fra salzmann http://www.vwtuningsalzmann.de/SeitePolo10.htm Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 holy, dyrt :P Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg