Gå til innhold

spar 750kr, kjøp denne T-skjorten som skal lure politiet

Ranger emnet


xcuze

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns det var en kul gimmik jeg.. sier ikke at man skal droppe belte.. men som det og står i repotasjen.. "det er jo så mange motiver på t-skjorter i dag.." dette er jo bare et annet motiv.. like bra/dumt som f.eks rolling stones kjeften i homse farger over hele skjorta.. hehe!

 

la det no være for det det er.. ei t-skjorte! om noen bruker det for å "lure" snuten.. la de få lov til det.. de det går ut over.. ikke meg og deg!

 

men må si, ble litt imponert over hva snuten sa da.. "påbudet er ikke laget kun for å ta folk, det redder liv og!" hva er da vitsen med å gi bøter for de som ikke bruker det?? er jo et personlig sikkerhets element.. hvem går det ut over om det ikke blir brukt? jo den som ikke bruker det.. ikke meg som blir på kjørt, ikke du som ser han kjører ut for veien.. men han som sitter der under rattet i rånestilling og ikke ser ut, og uten belte!! (sett bort fra pårørende da..)

 

så tips, dropp påbudet og bøtane, la folk få være så smarte eller dumme de selv vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var en kul gimmik jeg.. sier ikke at man skal droppe belte.. men som det og står i repotasjen.. "det er jo så mange motiver på t-skjorter i dag.." dette er jo bare et annet motiv.. like bra/dumt som f.eks rolling stones kjeften i homse farger over hele skjorta.. hehe!

 

la det no være for det det er.. ei t-skjorte! om noen bruker det for å "lure" snuten.. la de få lov til det.. de det går ut over.. ikke meg og deg!

 

men må si, ble litt imponert over hva snuten sa da.. "påbudet er ikke laget kun for å ta folk, det redder liv og!" hva er da vitsen med å gi bøter for de som ikke bruker det?? er jo et personlig sikkerhets element.. hvem går det ut over om det ikke blir brukt? jo den som ikke bruker det.. ikke meg som blir på kjørt, ikke du som ser han kjører ut for veien.. men han som sitter der under rattet i rånestilling og ikke ser ut, og uten belte!! (sett bort fra pårørende da..)

 

så tips, dropp påbudet og bøtane, la folk få være så smarte eller dumme de selv vil!

 

Og hvem betaler sykehus-regninga etter en ulykke?

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de skal øke boten slik at de som ikke bruker tenker litt over hvor dyrt det er å bli stoppet uten..

Kansje det får flere folk til å bruke det oftere

 

Evt. innføre prikk system på dette også (hvis man evt. får 4-5 "belte-prikker" så får man en vanlig prikk)

hvis ikke dette allerede er.. jeg vet ikke for jeg bruker belte uansett hvor jeg skal og hvor kort jeg skal kjøre.. :hellothere:

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem betaler sykehus-regninga etter en ulykke?

 

bruker du ikke belte er sannsynligheten for et sykehusoppehold liten, men den som kjører ut, burde betalt.. hvorfor skal jeg måtte betale for at en eller annen dum jævel ikke klarte å dra på belte, og klarte å holde seg på veien (joda, har kjørt ut jeg og.. vet at ulykker skjer..)

og dessuten, de med belte får jo en regning på sykehuset de og, hvem betaler den?? jo.. alle vi som betaler skatten!

gjør som i usa, infør personlig forsikring (godt via jobben, så slipper man selv å tenke på avdragene...)

 

 

Betaler du skatt du eller?

 

regner med du fikk svaret der, ja jeg betaler skatt.. og det merkes på lommeboken.. hvor mye av skatten får jeg tilbake? så overhode lite som mulig!! (men det er en annen debat.. ikke ment for denne tråden :))

 

og før noen her begynner å kalle meg for ditt og datt, dette er så vidt jeg vet et fritt land, jeg får lov å ha mine egne tanker og meinger.. uten at alle er enige i det.. men vær no litt grei, dropp person dritt kastingen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

så tips, dropp påbudet og bøtane, la folk få være så smarte eller dumme de selv vil!

 

:idea: Bare å bygge ut kirkegårdene rundt i landet det. Å opprette flere krisetim for pårørende og øke sykehuskapasiteten+++

Topp idee ja!!!!!!!!!!!!!!!!!:drive2

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:idea: Bare å bygge ut kirkegårdene rundt i landet det. Å opprette flere krisetim for pårørende og øke sykehuskapasiteten+++

Topp idee ja!!!!!!!!!!!!!!!!!:drive2

 

ja men nå viser det seg jo at sky høye bøter (ikke for belte da men..) ikke har så stor effekt som staten håpte på..folk kjører fortsatt fort, og de kjører beruset, og uten belte!

og joda, er enig i at for større fartsovertredelser, bør det bøtes på.. for mindre, så trengs ikke så stor straff!

men for et personlig sikkerhets element som beltet, så burde det strengt tatt ikke hvert noen bøter!!

så det å bygge ut sykehus,kirkegårder,krise team osv, det må vi gjøre uansett! hehe

 

spes sykehusene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
ja men nå viser det seg jo at sky høye bøter (ikke for belte da men..) ikke har så stor effekt som staten håpte på..folk kjører fortsatt fort, og de kjører beruset, og uten belte!

og joda, er enig i at for større fartsovertredelser, bør det bøtes på.. for mindre, så trengs ikke så stor straff!

men for et personlig sikkerhets element som beltet, så burde det strengt tatt ikke hvert noen bøter!!

så det å bygge ut sykehus,kirkegårder,krise team osv, det må vi gjøre uansett! hehe

 

spes sykehusene!!

 

ja, å når sykehusene blir bygd ut, hvem skal betale for det da? jo, seff vi.. uansett hvordan det endres på, så er skattebetalerne de som må betale sykehusopphold, utvidelse av sykehus, legevakt, osv..

Rune

NÅ- 2001 Audi A4Q 1,9TDi

x - 1995 Audi 80 Color edition

x - 1991 Audi 90Q

x - 1987 volvo 740GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår