Gå til innhold

Xbox 360 ødelegger cd'er?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde xboxen stående på høyksnt, så mens spillet gikk, la jeg xboxen ned. Så hørte jeg et rar lyd, stoppa spillet, tok cden ut, og der var det en "perfekt" litt utafor midten. Det var heldigvis ikke jeg som gjorde det så jeg fikk spillet en gang til...:D

Stol på instinktet!

Da ender du iallfall ikke opp med å kjøpe Lada...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ga eg faen, og kjøpte ny Xbox. Er vel slike kunder som meg Microsoft vil ha. Ett stykk Xbox defekt = går å kjøpe ny

 

Fikk DHL papirene osv, men utrolig at den har kommet fram. Navnet fullstendig feilt stavet, adressen helt på tur og.

 

Men hva er opplegget, skal jeg pakke ned den gamle Xbox'n i orginalpakken, så ringe kundesupporten? Så kommer DHL og henter på døren (-mens eg er på jobb?)

 

Er så mye styr dette, kunne ikke vi bare levert inn Møkka-boxen og fått en ny en.

Såklart begynte den nye å skape seg også, stoppet opp og feilmelding om at den ikke klarte å lese cd'n.

 

Gleder meg til spillene begynner å komme til PS3, da skal jeg brenne begge Xbox'ne, skikkelig drittkvalitet.

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ga eg faen, og kjøpte ny Xbox. Er vel slike kunder som meg Microsoft vil ha. Ett stykk Xbox defekt = går å kjøpe ny

 

Fikk DHL papirene osv, men utrolig at den har kommet fram. Navnet fullstendig feilt stavet, adressen helt på tur og.

 

Men hva er opplegget, skal jeg pakke ned den gamle Xbox'n i orginalpakken, så ringe kundesupporten? Så kommer DHL og henter på døren (-mens eg er på jobb?)

 

Er så mye styr dette, kunne ikke vi bare levert inn Møkka-boxen og fått en ny en.

Såklart begynte den nye å skape seg også, stoppet opp og feilmelding om at den ikke klarte å lese cd'n.

 

Gleder meg til spillene begynner å komme til PS3, da skal jeg brenne begge Xbox'ne, skikkelig drittkvalitet.

 

 

Utrolig merkelig at mange skal ha så store problemer! Kan jo trøste deg med at det er ikke så veldig lenge til det kommer spill til PS3 hvis det hjelper hehe. (det veit du nok ifra før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte xboxen min for under 30 dager siden å nå har den klikka :S bynte å lyse rødt i stede for grønt :/

- VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil}

X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition

 

"If I go homeless can I sleep in your wheel gap?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttalelser av Peter Moore fra en pressekonferanse.

Leste også en rapport på de nye forbedringene, virker som om Microsoft har spruta inn en del penger på nye kvalitetsleverandører. I usa har dem hatt disse nye konsollene i litt over en måned, og Europa får disse nå, sammen med Xbox Elite som også selvsagt har ny kjøling og en del andre komponenter.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttalelser av Peter Moore fra en pressekonferanse.

Leste også en rapport på de nye forbedringene, virker som om Microsoft har spruta inn en del penger på nye kvalitetsleverandører. I usa har dem hatt disse nye konsollene i litt over en måned, og Europa får disse nå, sammen med Xbox Elite som også selvsagt har ny kjøling og en del andre komponenter.

 

ok, det er bra :)

Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg ikke har hatt et eneste problem med boxen (bank-bank). Kjøpte den i november i fjor, og har plassert den temmelig luftig og stødig oppå en høyttaler. Har muligens ødelagt et spill, men det fikk jeg bytta pga det ikke var forseglet ;) Hender noen ganger jeg hører noen skrapelyder, men dette er stort sett etter noen loadingproblemer i Forza2. Men, maskinen er fortsatt ganske ny, så spørs når jeg får problemer.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØRST: HAHAHAHA (tråden og dens innhold, KJEMPE dårlig av microsoft)

 

SÅ: JA jeg gikk på en smell og kjøpte 360.. 1700kr på elkjøp.. måtte jo prøve forza2.. :D På vanlig TV..:D

 

Igjen, SÅ: Og Den nye versonen som kommer i disse dager som har 120GB hardisk, og hdmi utgang kommer til og koste rundt 4500kr (Spaceworld) om jeg ikke tror feil så er salget av de andre versonene fallede og de blir faset ut med tiden.. DA ble plutselig ikke PS3 veldig dyr alikevel.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår