volvo powa Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 eg moda en honda civic idag =P brukte sånn sirka 7 timer på den. skriv ka eg kunne gjort anerledes og ka derre likte og spesielt om derre syns de var en bra eller dårleg mod før: etter: nr 1 nr 2 nr 1 http://i16.tinypic.com/6exzggn.jpg nr 2 http://i8.tinypic.com/4z231gl.jpg mvh :volvopower: Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 den er sendt inn til gatebil magazinet og då vill de ikke verre noen nytte og sende den inn dit for den som gjør de Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 ingen som har noe og seie om bilen? Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 liker clean look-stilen din! men ikke så bra fjerning av dørhåndtak... ser fortsatt deler av karroseriet sånn det var før og hakk på hjulbuen foran. syns carbon-pansere så litt grov ut... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Må si det er hvis du brukte 7 timer på denne, så var det 7 bortkasta timer. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 7 timer på denn ??? Liset over feil jeg ser: - hakkete kanter - Ser enda antydning etter dørhandtak - Ser enda at det har vært blinklys på bilen fargen er for lys der det har vært - Noe av innerskjermen mangler bak - Noe av venstre A-stolpe mangler Tips! Prøv å være mer nøyaktig Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 jeg tviler på at du har brukt 7 timer på den!!! Carbonen ser ille ut og veldig hakkete hjulbuer. Sånn jeg ser det så burde du bruke litt mer tid ;) Kanskje 7 timer ikke er nok for deg:D Lykke til videre. Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 bildet blei hakkete fordi det er mindre en originalen så den blei litt skrumpete her og der mnmn... brukte utrulig nokk 7 timer på den (mn isj i strekk og det står sånn sirka og her eg bur betyr de 10-30min under eller 10-30min over 7 timer) dørhandtakene var litt forjævlla å få vek (der brukte eg litt tid) detta var min andre dag når eg hadde brukt så eg er ganske fornøgd sjøl... VolvoMan - du nemnde mangen feil om at innerskjermen bakk mangla vell eg brukte eit magnetisk lasso tool så prøvde mange ganger og få de til mn de funka ikkje så de endte opp med at eg prøvdfe brush'n men de funka heller ikkje. til dei som er nyskjerig så kommer eg med oppdatering imorra med bilen der eg skal prøve og fikse opp i feilene eg har gjort på bilen eller omvent det er lov og komme med positive ting mvh :volvopower: Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traskas Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Tok meg en time, sånn som tips til hvordan det kan gjøres litt bedre.. eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 traskas - bling blink felger :P grrrrr ting eg har fiksa: - det er ikkje spor etter blinklys på bilen (eller kanskje dei som zoomer inn ser ein klat av blinklyset. - fiksa inner ramma bak trenger hjelp med: -farging av bilen (send melding dei som har peil på de) -breding -gjøre spoileren større -den irriterandes dørhantaket mvh :volvopower: Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traskas Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Der kan du titte litt.. De har mange tips om hvordan du skal modde bilen.. Edit: Er ikke så god i photoshop at det gjør noe, men prøv å vær pirkete når du holder på. Det hjelper å være litt selvkritisk når man sitter og surrer i PS. Eksempel på rask bredding av bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Der kan du titte litt.. De har mange tips om hvordan du skal modde bilen.. takk for linken den hjalp :P mvh :volvopower: Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg