[JR-Performance] Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 dritt jobb ja,my kroker å dritt BARE kroker å dritt;) har du bilde av endlig resultat? du lakka med sprøyte? Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hva med å sandblåse først? Lettere da... men husk å pusse der man skal sparkle ellers detter den av igjen.. :D Skal gjøre dette med 9x16"'era min ei vinter jeg... mye hakk og kantskade der å ja... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 ;1938387']BARE kroker å dritt;) har du bilde av endlig resultat? du lakka med sprøyte? kan få tatt noen bilder her,ble ganske bra=) brukte denj "proff" sprøyta på biltema,funke helt fint til sånne småe ting=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hva med å sandblåse først? Lettere da... men husk å pusse der man skal sparkle ellers detter den av igjen.. :D Skal gjøre dette med 9x16"'era min ei vinter jeg... mye hakk og kantskade der å ja... jau må pusse ned før sparkling jah=),sikkert vært mye bedre å sandblåst først,men så har jeg aldri prøvd å sandblåse før så vet ikke hvordan det funker=/,men ligger kansje noen tips å sånn hvordan man gjør dte her ? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gøbben Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jau må pusse ned før sparkling jah=),sikkert vært mye bedre å sandblåst først,men så har jeg aldri prøvd å sandblåse før så vet ikke hvordan det funker=/,men ligger kansje noen tips å sånn hvordan man gjør dte her ? Sandblåsing er ikke så vanskelig, man må bare ha riktig utstyr. Helt OK video som viser hvordan det funker: http://uk.youtube.com/watch?v=kDQ2wBrg9Iw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 takker Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg