golfken Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 A3 1.8 min har en tedens og miste motorkraft til tider.. Kicket som skal komme inn rundt 3000-3500 kommer ikke.Også er bilen dauere til tider på laveturtall etc..typisk LMM svikt. Dette kommer i ny og ne. Jeg har skiftet lamda, LMM 2 ganger, G62 tempføler og plugger.. Kan det være at spjeldet er sotetet? har rensa det ved innsugsslangen mot filteret.. men ikke resten av innsuget ? kan det være noe der.. eller en coil som er på bærtur ? Ingen feil koder i VAG-Com.. bilen har vært slik ifra starten av da jeg første gang fikk lest av feilkoder der bla...G62, feiljustert spjeld og massemåleren kom opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 du har en tenningsregulator som sitter like ved regreim hjulet,sjekk den,. el sjekk coilene dine, el det forbanne spjelet, rens det før du bytter det, koster kr ,, lykke til,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfken Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hvordan sjekker jeg tenningsregulatoren ? bare til å bytte den ? forbruksvare ? :P Hvordan skrur jeg utav selve spjeldet ? regner me det er evig sotet bak inni innsuget også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfken Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Tok meg en tur til en kompis for og låne vag-com.. og feilkodene som kom opp denne gang plutselig.. var at den hadde mistet kontakt med styreenheten (ecu) G-62 tempsensoren kom opp igjen og at det var for lav spenning på plugg 1.. dette var Sporadiske feil.. Jeg har sjekket for ledningsbrudd overalt.. har sjekket inni boksen der ECUen ligger, om det kunne være noe kondens eller noe slikt.. men der var d knus tørt.. Sjekket også pluggene de var HELT hvite på insulatoren.. Maskinen går for magert regner med at dette er også grunnen til at jeg mister motorkraften i tider og utider.. Kan det være noe annet som tuller ? denne 2 polte sensoren som er tilkoblet sammens med den 4 polte g-62? forbruksvare dette også eller ? er en passelig store sak som står inn i toppen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfken Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Ingen som kan komme med et svar om hvorfor jeg har for mager blanding ? etter å ha skifter LMM 2 ganger G-62 2 ganger og Lamda ? hele problemet mitt ligger i at den får for mager blanding :( og jeg klarer ikke å finne ut hvorfor ? Kan det være KN filteret som bugger alt opp ? slik at LMM begynner og tulle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfken Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 bump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfken Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Har enda ikke fått orden på dette problemet! Ingen som har noe som helst anelse om hva det kan være ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 send inn bila t et vag-verksted! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.