esbandos Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Hei. Har en bobil med full defapakke. (Tyverialarm, bevegelsessensor, gassalarm osv). Tyverialarmen begynte da igår å ikke fungere lengre. Den aktiveres ved at man åpner dørene, og da får jeg ikke stoppet den. Har klippet ledningene til de andre alarmene, så er bare tyveri som er igjen. Dette har fungert i rundt ett år nå, så det er ikke her problemet er. Uansett, jeg får jo da altså ikke start på bilen nå, da alarmen er aktivert, å er ingen måter å koble den fra på heller, etter som jeg så. (Nei, er ikke fri for batteri i fjernkontrollen) Har 2 fjernkontroller som det er HELT nye batteri i, men ingen av dem fungerer. Under pansret har jeg den sirenen, og på den er det 2 knapper. A og B. Hva er disse til? På hovedboksen under dashen er det et serienr som er 3201139 hvis det skulle ha noe å si. Er ingen som har hatt samme problemene, evt vet hvordan jeg løser dette? Håper på ekstremt raske svar, da jeg må få flyttet bilen raskest mulig slik at naboene får til å snu! Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Hva slags DEFA har du? Modell? Evt. hvordan ser fjernkontrollen ut, 2 knapper(1 du åpner og låser med)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg