Torak Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Hei! Vet ikke om dette er riktig rom å spørre om dette, så jeg beklager til admin hvis jeg driter meg ut. Vær vennlig og flytt tråden til der den hører hjemme hvis dette er feil rom å poste den i. Iallefall, jeg lurer på om det er noen her inne på forumet som har kjennskap til en mørkeblå met. Volvo 142 med en heftig oppskremt 16v? Bilen har lang historie bak seg i fra Sverige fra streetracing o.l. Litt mer spesifikk info om bilen: Mørkeblåmet (850 farge), bredda turbofelger fra 240, dører og tak fra 240, 164 baklykter. Den ble ombygd for første gang allerede 4 år etter den var ny(!) og har etter det fått mye oppmerksomhet oppover i årene som har gått med b.la. 3-4 reportasjer i bladet Bilsport. Den er som sagt en ganske så profilert bil, iallefall i den svenske bilmiljøet. Motoren er en 16v på ca. 600 hk. Håper noen klarer å grave frem noen artikler/bilder av bilen. Thæææænk you!!:volvsmile Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg