1984GTD Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Heisann. Noen som kunne tenkt seg å skiftet turbodiesel-motor i bilen min? Det er en 1984 Golf II GTD. Kunne tenkt meg en nyere motor og 5-gears kasse. Motoren nå ryker en del ved gasspådrag og vil ha litt olje alt ettersom hvordan man kjører. Og er 4-gears. Bilen er rustfri og tilnærmet strøken. Kunne tenkt meg å ha den til den blir veteran :) http://s72.photobucket.com/albums/i177/Tonningaft/?action=view¤t=IMG_7001-1.jpg Tingen er at jeg ikke har plass eller kapasitet til det i sommer. Har heller ikke en motor til overs. Ta kontakt, jeg er villig til å betale godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Hei, det er en enkel opperason. jeg har en golf 2 1990 modell turbo diesel motor stående i bilen som jeg skall bytte ut. ta deg en ferie tur til odda så skall jeg bytte jeg :) MVH: Alf Arne Hauso Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune16v Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Skal ikke bytte til bensin motor istedenfor da? har en 1991 - 1.8l i ståendes - 193000 går som ei klokke... Kan sikkert hjelpe deg:P Siter VW Golf MK2 GTI 16v Sort VW Golf MK2 GTI 16v Turbo Blå VW Golf MK2 1.8i hvit delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Kan muligens være interessert i den bensinmotoren;) Ca Pris? Følger alt med? Ledningsnett, girkasse ol? Har nå en 1.8Forgasser, som tikker nå så innåt F av å til:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune16v Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Kan muligens være interessert i den bensinmotoren;) Ca Pris? Følger alt med? Ledningsnett, girkasse ol? Har nå en 1.8Forgasser, som tikker nå så innåt F av å til:P alt er der, utenom radiatoren og no smågreier... Men du må ha en bensintank med skvulpekammer da... den mangler... Siter VW Golf MK2 GTI 16v Sort VW Golf MK2 GTI 16v Turbo Blå VW Golf MK2 1.8i hvit delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg