tor_eriko Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 kan jeg fjerne kat'en på den? går det bra det på en eu-kontroll? tjener jeg noe hester på å fjerne den? Noen som har noe tips og triks for å få noen ville ponnier i den? uten at det koster skjorta og halve armen? Og finnes det noen plasse på nettet jeg kan få tak i nye sånn bensin slanger eller hva di kalles for noe di som går til dysene! Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 tjener ikke noe som du merker ved å fjerne katten, og den går ikke igjennom eu godkjennelse om bilen er nyere enn 1988/1989.. er jo nesten samme insprutet som i golf gti 8v på denne... er mulig å chimse opp dette sprutet på noe vis.. som gir mere drivstoff.. sammen med kvass kam og bedre eksos/grenrør.. får du vel en liten økning, men er det verdt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Hvilken variant er en GX motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Hvilken variant er en GX motor? ser ut som gti 8v, men er bare på 90hk har K- jet sprut elelr var det KE-jet? er vel litt annen topp og stempler.. enn gti 8v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_eriko Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 tjener ikke noe som du merker ved å fjerne katten, og den går ikke igjennom eu godkjennelse om bilen er nyere enn 1988/1989.. er jo nesten samme insprutet som i golf gti 8v på denne... er mulig å chimse opp dette sprutet på noe vis.. som gir mere drivstoff.. sammen med kvass kam og bedre eksos/grenrør.. får du vel en liten økning, men er det verdt det? golfen min er en seina 88mod.. så da er det ikke relevant for meg å fjerne kat'en.. Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_eriko Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 er det så og si bare "plug and drive", siden alt av det elektriske er der fra før? Siter -86mod Volvo 740 b230e -97mod Volvo S40 1.8 16v -=SOLGT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg