Gå til innhold

Teit reklame

Ranger emnet


Gjest Volvo_gutten

Anbefalte innlegg

Gjest Volvo_gutten

Hallo!

 

Når jeg skal til å søke på forumet, trykker på søk-feltet øverst og da skal det sprette frem en søk-boks. Men den havner under High Octane reklamen, slik at søk er umulig!

 

Går det an å rette på dette?? :ex_machin :angry: :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bare gjøre som meg.. 10 ganger på den "skift linje"-knappen. Da står det noe med search på statuslinja..

 

PS. Dette er tatt opp 3 ganger nå.

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjennes så sinnsvakt unødvengig at dette tas opp gjentatte ganger, bilforumet driter jo rett å slett i hva man sier her angående søke boksen. det kommer kun "bruksanvisninger" på andre måter å søke på, men ingen vilje til å ordne dette på et skikkelig vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjennes så sinnsvakt unødvengig at dette tas opp gjentatte ganger, bilforumet driter jo rett å slett i hva man sier her angående søke boksen. det kommer kun "bruksanvisninger" på andre måter å søke på, men ingen vilje til å ordne dette på et skikkelig vis

Enig med du. Jeg la inn en tråd om emne før jeg så at det var et par til her...:well:

 

Dropmenyen på "Hurtiglenker" går ikke å bruke. Og den er mest i bruk hos meg.

 

Men det er klart, er reklamefinansiert forum, men burde ikke gå ut over bruken.angry2

Opel Combo B 1,8 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår