kleiven Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Har ei girkasse med sperre på hånd, men lurer på hvordan jeg kan finne ut om det ER sperre. Eller må jeg bare kjøpe å prøve ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Enkleste er vel å se på kvitteringen ;) Er det orginalkasse er det ikke sperre Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Har nok ikke noen kvittering. Er ikke noe nummer på kassa eller noe som man kan se det på? Får vel bare se om det spinner på begge vel :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 sperre (som i 100% låsing) er det nok ikke... Og skulle det mot formodning være det så kan jeg garantere at du ikke vil kjøre med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 mener ikke 100% låst. men diff brems da, eller hva det heter..? Er ingen golf levert med noe som helst form for diff brems\sperre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg