Carpo Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hei! Har ei 940 vifte som skal kobles sammen med 940 nettet som er i bilen min fra før. Har også releet som er fra 940 med to hastigheter. Jeg lurer på hvordan jeg skal koble d. Har målt litt på 940 nettet som jeg har liggende i garasjen og funnet ut at de to ledningene fra vifta går gjennom releet selvsagt og inn på pin 10, 11 og 14. (Den enne ledning går både til 11 og 14) på bensinhjernen. Pluss at selvfølgelig releet for størm. Er det ikke mer som ska til for å koble opp vifta ? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 nei.som du sier så er det hjernen som styrer vifta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 ja. hva mer trenger jeg da ? enn å legge ledningen inn til hjerenen ? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 ja. hva mer trenger jeg da ? enn å legge ledningen inn til hjerenen ? Hva mer? arbeidslyst?:pimp er vel ikke mere enn pluss og minus til releet og de to ledningene inn til hjernen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hva mer? arbeidslyst?:pimp er vel ikke mere enn pluss og minus til releet og de to ledningene inn til hjernen. Nei?... må man ikka ha en trempraturføler da ? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 hjernen styrer temperaturføling via andre tempfølere bilen har fra før Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 hjernen styrer temperaturføling via andre tempfølere bilen har fra før ok.. men ledningen fra vifta kommer også fram på de tre stikkene som går inn på AC radiatoren.. Men den AC radiatoren har ikke jeg på bilen min... Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 tror det er bare en overstyring for AC. Enkelte biler har det slik at når AC er i gang sviver viften konstant. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg