Mombasa Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Interiøret er nokk ødelagt.... Utrolignokk fikk jeg bare en blåkul over øyet... :O her er noen bilder.. Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Sinnsykt synd... Den har fått seg en skikkelig smell... Overalt. Bra du overlevde. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 oida! Så for meg at taket var litt bøyd og det var noe bulker overalt jeg. Det der er bare helt sykt! Det at du har overlevd det må bety noe! Hva blir det til fremover da? Ny a3, noe annet eller ikke noe bil? (.. men, luftfilteret kan tas vare på. :P) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 sier bare OI jeg. så ikke bra ut. bra det gikk bra med deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Trist syn.. Men, bil er bil. Bra du kom så lett fra det.. Hvordan klarte du dette? Ser ut som om den er knust sidelengs fra undersiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg