Naits Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Etter å ha sett tråden til SSperf her på forumet, om alle prosjektene, bestemte jeg meg for å ta turen opp dit for å se på verkstedet og prosjektene. -Se hva jeg fant når jeg kom frem! Les mer! Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 dette må være verkstedet galskapen ble født Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antkoma Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 off linken funker ikke lenger :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigyboy Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 linken funker ikke her heller:( Siter 520i e39 bilder: http://www.bilforumet.no/galleriet/showgallery.php/cat/774 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 ikke fungerende link!! Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Der funka linken. Du verden ! Ser trivligt ut hos de gutta der ja ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 funker ikke lenger nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 For ett koselig sted! E46'en med M5 motor og M3 eksteriør hørtes ikke så dum ut! Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg