subarualfen Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hei, kjøpte meg ny bil i forrige uke pga kondomnerte denn forige golfen min. på denn nye er traversen laus pga dårlige gjenger i festet på bære vangen. hvordan kann jeg få ut mutteren som sitter inne i bære vangen og bytte denn? Går dette i det hele tatt? Trenger svar raskt siden jeg skall til Haugesund på mandag! MVH Alf Arne Hauso Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 dette har skjedd meg to ganger. du må skaffe deg eit par rustfrie borrer fra 6mm til 13mm. du kan ikkje skifte muttern utan å sveise hull i vangen. du bare borrer opp hullet til 13mm. fjern golvteppet på den sida du må borre opp og da ser du det er ein propp i gulvet ca over der du har borra opp hullet. finn ein bolt på ca 10cm og sett bærebrua på plass, sett bolten i og få på plass ein skive og mutter på innsida nedi hullet i golvet. funker fint som f... lykke til Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Sveise hull??? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 ja, det er feste til Bære broa det. denn operasjonen har jeg tatt to ganger før! menn det som var problemet var det fremste festet til traversen. menn Har fått fikset det nå. var ikkje noe vanskeligt i grunn :) takk for alle svar. mvh alf arne hauso Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg