BoomBoxx Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hvordan sletter jeg meg som bruker av forumet? :O alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hvorfor slette brukeren? Kan du ikke bare la være å logge på? -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Kan ikke du klø din egen ræv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Jo, han kan vel dèt. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor du vil ha din bruker slettet når du bare kan blåse i å logge inn hvis du absolutt ikke vil være her mer. Er ikke som Jehovas vitner og kommer etter deg overalt og hele tida. Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Aner jeg et nytt disseoffer? :boxers __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladdrespeil Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 irettesett, ikke mobb. derfor verden er så jævlig som den er vetu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Pm til Admin? Marius f.eks? 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Hehe, man trenger ikke skrive mye her for å poengtere hvorfor man ikke gidder å ha en bruker på et forum sterkt preget av fjortiser, frekkaser og forståsegpåere/bedrevitere. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Kan godt hende jeg er en bedreviter, men nå ville jeg nå bare hjelpe. Send en PM til denne personen Så får du sikkert hjelp :) 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 75% er vel fjortiser, eller gutter rundt 18 år, som tror de kan det meste om bil. Jeg sjekker altid alder vis det viser på profilen, vis jeg lurer på noe. Tar ikke og stoler helt på en 16+ guttunge sine svar. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hehe, man trenger ikke skrive mye her for å poengtere hvorfor man ikke gidder å ha en bruker på et forum sterkt preget av fjortiser, frekkaser og forståsegpåere/bedrevitere. :) Men det tok deg over 1600 innlegg å finne det ut... Bilforumet er et ypperlig sted for de unge og uerfarne til å opparbeide seg kunnskap om bil og bilrelaterte ting. Her er det både plass til fjortisser, kloke hoder som deg og gretne gamle gubber som meg... __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 hva hadde forumet vært uten forskjellige folk og meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Ihvertfall ikke ett diskusjonsforum "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 neida BF er en grei plass det men skal ærlig innrømme at det er bittelitte granne fjortis dominert -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Hvis du ønsker din bruker slettet herfra, send meg en PM ! Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg