Gå til innhold

Spottings i Grenland!

Ranger emnet


ludrio

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
pass på en skummel mondeo sivil som patrulerer nede ved hydrosletta..

 

en sølvfarga som det står C christoffersen på kanalene og en sandersen som sitter i passasjer sete og ler seg i hjæl hver gang noen trur det er purk ?

 

spurte vakta på hydro her om dagen og vi får lov og sladde på parkeringa så lenge det ikke er noen biler der som kan få steinsprut og det kun er 1-2biler som leker samtidigt.. men hvis det er biler som kan få steinsprut eller mange som herjer samtidigt så ringer de purken for og få rødda opp

 

så vær så snille og gjør som de sier for da har vi en plass og leke.. jeg har vel brukt 50liter bensin der allerede uten og fått kjeft eller møtt purken

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! :) satse på at ikke skjer noen flere små uheller da hehe, så kjipt med slikt.. Meg og kompis var nede igjen seinere med mondeoen og skremte 2 bmw'er(e36) som dreiv å sladda :D den ser jo ganske sivil politi ut den mondeoen vettu hehe, bremsa helt opp på hovedveien å stirra på dem.. ser bare de stirrer som fan tebake å gir noen signaler te hverandre å peiser avsted. Så kjører vi bort te rundkjøringa og tebake igjen å cruiser sakte inn te hydro plassen der, da ser vi dem kommer borte ved den ene rundkjøringa ved bensinstasjonen, han ene snur tvert rundt i rundkjøringa når han så oss, han andre kjører inn og snur på bensinstasjonen å gir maks peis avsted hehehe, tror vi skremte dem bra derja. Fikk litt inspirasjon til å kjøpe meg en mondeo som vinterbil.. klaske på en ekstra antenne, sote rutene og strobes i grill og lykter.. mowhaha, da tror jeg at jeg kunne skremt mange :) kjøre rundt med solskjermen nede å leke sivil :roll: :lol:

 

håper jeg ødelegger litt av morroa for dere nå sandersen.. detta er en sølvfarga ganske ny mondeo med blå klistremerker forann ved kanalene

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er da ikke noe gale med en Volvo?

 

Uansett, blir en ny bil å spotte i Grenland om noen få dager, da jeg får nye bilen min ;)

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den lilla 242'n står vel i deler etter det jeg har forstått og får vist rimeligt med hk..

 

sist jeg snakka med han så snakka han i allefall om 3L twinturbo med 500hk.. ikke noe som blir kasta sammen så detta tar tid

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Spotta en lyseblå/grå Nissan 200sx s13 på Biltema rundt 13.30 igår, og jeg spottet en Calibra i samme farge med noe motiv på siden og vinge et par dager siden.

 

Ellers spotta jeg nye Audi A4 når jeg var på postruta mi lørdag morgen, og den tok jeg bilde av, men mobilen vil ikke koble seg til dataen.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår