Tommy220 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Kjøpte min første audi i dag. Må si det var en stor over gang fra min tidligere bil. Var en delig kjøre opplevelse denne bilen gir. Hvor er det man kan få kjøpt delere til interiør. Kunne tenkt meg å bytte noe av det tremønsteret som er der nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer med kjøpet! Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Grattis med ny bil.. Det er digge biler:volvsmile Bilder av den da? Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy220 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 her er noen bilder av den http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=29124&protype=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Kjøpte min første audi i dag. Må si det var en stor over gang fra min tidligere bil. Var en delig kjøre opplevelse denne bilen gir. Hvor er det man kan få kjøpt delere til interiør. Kunne tenkt meg å bytte noe av det tremønsteret som er der nå. Ja det har jeg lyst til oxo. Skjønner ikke hvorfor de bruker no sånnt i biler. Det er jo ikke pent.. Men tror det er ganske dyrt å kjøpe noe annet, men det går jo ann og lakkere eller sette på sånn folie eller hva det heter... Fin bil du har :pimp Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Treinteriør er bevis på luksus d. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Luksus ja kanskje før i tia.. Jeg skulle likt å vært foruten den luksusen jeg da...:happyhappy: Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy220 Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Helt enig Taggen. Snakket med noen hos møller de sa at man kanskje kunne få det hos Norsk Bildelsenter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b1rken Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Uten at jeg vet om dette er gjenomførbart, så kunne du jo sett om noen med samme bil (uten treinteriøret) var interessert i å bytte med deg. Noen er ganske keen på slikt treinteriør, men aner ikke om det er bygd opp /festet på samme måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy220 Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Fant en side der det der ut om de kan ha det jeg er ute etter http://www.bsbildeler.no/butikk/vareliste.aspx?vnr=&vg=9702&vgpath=Varekategorier/499/955/9127/9702 Ser ut som om dette ikke er så dyrt a like vel. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy220 Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Er det noen som har erfaring med denne type folie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Littpoden Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 eg har og ein audi a6 å har akuratt bestilt komplett sett med børstet aluminium, når eg får det så skal eg ta noen bilder å legge det ut:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg