mannevond Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 hei jeg har lyst til å piffe opp UNOen min og ønsker derfor å komme i kontakt med personer som har styling til denne type bil... vist du er denne type person er det bare å ta kontakt... send en PM vist du ønsker å selge... Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Hehe, hvis du finner ut av noe så send meg en mail a. Hadde vært spennende med skjermbreddere til denna racer`n .... :op Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Har jo hørmann styling til denne bilen.. er jo brei og fin den.. Har en kompis som hadde en slik en. Artig bil, men merkelig å kjøre. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Har en kamerat som har en Fiat Uno Turbo stående, med breddinger,skjørtekanter, lancia bakluke og andre fangere Det er VELDIG mye rust på den så er ikke sikker på hva de skal gjøre med den.. men hvis de vil selge stylinga eller noe i den duren så kan jeg høre.. Interesse?? Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Lethal Har en kamerat som har en Fiat Uno Turbo stående, med breddinger,skjørtekanter, lancia bakluke og andre fangere Det er VELDIG mye rust på den så er ikke sikker på hva de skal gjøre med den.. men hvis de vil selge stylinga eller noe i den duren så kan jeg høre.. Interesse?? Har en kompis som nesten garantert kjøper hele bilen!! HAr nu nr til karen... litt mer info om bilen?? send en pm da.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by TurboPolo Har en kompis som nesten garantert kjøper hele bilen!! HAr nu nr til karen... litt mer info om bilen?? send en pm da.. Du har PM ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mannevond Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Lethal Har en kamerat som har en Fiat Uno Turbo stående, med breddinger,skjørtekanter, lancia bakluke og andre fangere Det er VELDIG mye rust på den så er ikke sikker på hva de skal gjøre med den.. men hvis de vil selge stylinga eller noe i den duren så kan jeg høre.. Interesse?? jeg er veldig intressert i å kjøpe all stylingen som du selger... send en mail vist du ønsker å selge... Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Jeg hadde selv en Fiat Uno med ettermontert turbo ie motor... Gikk noe inni... Måtte dessverre vrake den for ca 4 uker siden pga rust... Rust i kanaler, i golv, i skjermene rundt støtdempere osv... Teknisk var den strøken... :( By the way... Her er noen bilder av det forige gliset mitt... Er litt strippet på bilde da, hadde akkurat begynt å plukke før jeg skulle vrake... Jeg lagde og tilpasset det meste selv... Hadde en leppe og en spoiler, som ikke er med på dette bildet pga det var da plukket av. Spoileren var F&F look, montert på taket... Cool, man. den skal jeg love deg vekket oppsikt. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Litt innenifra... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Legg merke til turbotrykk måleren... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Italiano power Legg merke til turbotrykk måleren... Wee.. sånn har jeg i golfen oxo :D Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mannevond Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 er du intressert i å selge noe av stylingen som var på bilen??? Originally posted by Italiano power Jeg hadde selv en Fiat Uno med ettermontert turbo ie motor... Gikk noe inni... Måtte dessverre vrake den for ca 4 uker siden pga rust... Rust i kanaler, i golv, i skjermene rundt støtdempere osv... Teknisk var den strøken... :( By the way... Her er noen bilder av det forige gliset mitt... Er litt strippet på bilde da, hadde akkurat begynt å plukke før jeg skulle vrake... Jeg lagde og tilpasset det meste selv... Hadde en leppe og en spoiler, som ikke er med på dette bildet pga det var da plukket av. Spoileren var F&F look, montert på taket... Cool, man. den skal jeg love deg vekket oppsikt. Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Skulle gjerne, men jeg har dessverre solgt det meste alt. Lissene skal jeg bruke på den nye pga samme boltesirkel og dim. Racing gitteret, har jeg klippet til og brukt bak grillen på min nye. Spoileren er gone, leppen er gone osv... Sorry... Et tips er likevell å være litt kreativ, slik som jeg var med min. Dra til høggeren, finner du en bil med noe form for styling, så er det alltid mulig å tilpasse på en eller annen måte... Slik gjorde jeg det med min... F.eks slik som på den nye min, har frontleppe/spoiler fra Galant, cosworth inntak, Mitsubisi Lancer Evo Scoop, har ikke monter det enda, men... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Skal se om jeg får ut et bilde fra front, med den cooleste streameren, som det aldri ble noe av... Dessverre--- Legg merke til biltema setetrekken... Racingblå... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 front! Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg