mannevond Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 jeg ble 18 i sommer og som første bil kjøpte jeg fiat UNO i.e turbo.. Sjefs bil!!!! er det noen om dere som vet om noen som selger styling til denne type bil??? det er en 89 mod... Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unoman Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Sjefsbil dette ja! Fant et firma i england som solgte komplette hørmann-kit for ca 450 pund.. Husker selvfølgelig ikke hvor jeg så det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth_130 Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Har snakket med disse folka som selger dette horman settet.... Hvist du vil ha dette settet hjemme på døra, kan det komme til og koste deg rundt 17.000 kr. er det verdt det?? du kan se bilder av biler med dette kittet på deres hjemmeside:http://avanti-motorsport.co.uk/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg