Isak18 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg kan få nullstilt varselet om service på min Skoda Oktavia 1,8 slx 1999 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langestrand123 Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 du holder trip teller inne når du vrir på tenninga, hold den inne til det kommer oil service, trykk da en gang på den samme knappen, da kommer service insp opp og du vrir den du stiller klokken med til høyre vips borte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langestrand123 Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 kan se om jeg får lagt ut bilde av det også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Kan hende han har finni ut av det siden i fjord hehe ;) siden han spurte 04 07 07 Men veldig bra du hjelper, har du bilder av bilen din forresten? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg